Baby_boovip

Бичлэгийн тоо : 118
Байрлал : UB

http://www.k-boys.bblog.mn

Эхэнд оч Go down

Re: Зүгээр л чатлая

Шинэ сэдэв оруулах  Admin on Бям 2 сар 27, 2010 10:24 am

харин тхххх Mad Mad Mad
эргэж ирээсэй гэж ямар их боджийлаа даа....
шал тэнэг бүр!!! scratch scratch

Admin
Admin

Бичлэгийн тоо : 114
Байрлал : Ub, Mongolia

http://mongolian2pm.wordpress.com

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Бям 2 сар 27, 2010 11:20 pm

Jay өөрийнхөө амаар хэлтэл үнэхээр итгэж чадахгүйнээ. WG 2PM 2AM нтр-н цомгон дээрх хоорондоо бичсэн thanks to-г оруулийв Урьд нь монгол блог дээр харж байгаагүй болохоор уншсан хүн цоохон байх шэж боджийн.
1:59 цомгийнх
Nichkhun: “last but not least, our 2pm members…even though we have lost one of the biggest parts of our lives…Jay…wherever you are..know that we couldn’t have gotten this far without you.. we always hope that you are well and healthy.. and we’re always missing you… hoping one day we can all sit down and laugh at what had happened in our lives… until then, WE WILL make you PROUD.”

Junho: and finally. once we think we are family, it is an eternal thing. 2PM, Jay Junsu Khun Taec Wooyoung Chan, whatever may happen. we are 2PM. whatever people say, we are 2pm forever. yes we heard so many words. But, we’ve got to stand tall. To tide over a crisis, guys show people all the things what we reorganized!

Chansung: and finally, Jay Junsu Taec Khun Wooyoung Junho Chan. all 7 members, Let’s get all the way together! although we now part from one, but, I believe that we are together. We are now 6. but will be seven soon. I will wait. Don’t give up J.

Wooyoung: I am afraid that whether I often did not realize the importance of you. My bros. I feel always shame and sorry…you stand by me, really thankful and thankful bros. 2PM.

Junsu: 2PM babies, Jay Khun Taec Woooyoung Junho Chan, I love you all
Taecyeon: and finally 2pm! Jay Junsu Khun Wooyoung Junho Chan, we can overcome this hardship. 2PM Fighting
АМ-н Can't Let You Go Even If I Die-н PM-д
Kwon
When is JYPE’s 2nd Kkab Kwon going to come out?
Rookie development team, fighting!
We are oneday! 2PM! We need to do a concert some time!
2PM’s forever Leadja Jaebum-hyung^^ I hope my song gets sent…
2010…2AM, let’s run again..
Even if we’re out of breath and it gets difficult.. we will continue running
keep going..
Seulong
We are the only friends for each other kekeke
PM Family. Hey Jaebum, I didn’t know that I would cry because of you… miss you
My eternal soulmate, Taecyeon. It looks like we’ll be going to Silver Town together keke
Thoughtful Wooyoung. keke There’s an old feeling to you ke
Khun, who’s been rejecting me these days. ke We have to get beer some time. ke I love all of you so much~^^
Lastly, to 2AM Kwon, Changmin, Jinwoon, who are always by my side giving me strength.
The only thing is for us to become the best!! ke Let’s gain strength aja-aja! ke
To all those that are always with me giving me strength, thank you and I love you!!
Jinwoon
Our hyungs.. 2PM! Let’s keep on doing well!
And another family member, Jaebum-hyung ^^!!
I miss you~ Let’s all keep fighting!!!
Lastly!! Kwon-hyung, Seulong-hyung, Changmin-hyung, who love 2AM
It is time for us to run again! Fighting!!!!!!!!!!
Changmin
Our JYP brothers and sisters!!
2PM beasts! Jaebum, Junsu, Junho, Chansung, Taecyeon, Khun, Wooyoung..
We will make this album daebak! 2AM let’s go to the end! Ongie, Kwon, Jinwoon, let’s go!!
РМ-н Hottest time of the day-н WG-д
Jaebeom
…Wonder Girls fighting. and also, Sun Mi who stares at me, I say slightly hwaiting…
Nichkhun
…Wonder Girls! ke ke ke I’ll see you in the broadcasting station…
Chansung
—and Sun Ye-ya! My lines (when i dance) have improved from before right? keke. Ye Eun-ah wait for me kekeke. Sun Mi-yah wait for me too keke. So Hee-yah! you have the shoes right?. Yoo Bin-nuna thanks for making an appearance in our music video^^…
Wooyoung
…Wonder Girls…Sun Ye for always greeting me with a smile like a horned owl(?). Sun Mi, who is always behind Sun Ye with an expressionless face but still greets me the same way. So Hee, who always looks slightly confused and awkward than the rest. Ye Eun, who has a scary stare. Yoo Bin-nuna, who looks like she’s fierce but actually laughs a lot…
Taekyeon
…and the charming Wonder Girls. Sun Ye, who has everyone’s respect. Ye Run, who has a cool and charming personality. Sun Mi, a 4-dimensional beauty (don’t believe everything everyone says!) So Hee, who has a lot of charm. Yoo Bin, who is 10 out of 10 points (thanks a lot for starring in our music video)…
Junsu
…HyunA-yah massage my shoulders!!…
…Wonder Girls: psycho Sun Mi + mandoo So Hee + leeda Sun Ye + awkward Ye Eunie + Yoo Bin-ee (so jealous you got to collaborate with Kim Bum Soo…)
Junho
…HyunA….Wonder Girls Yoo Bin-nuna, Sun Mi, Ye Eun, So Hee, Sun Ye…
WG-n The wonder years trilogy tsomgiin thanks to 2AM 2PM
Sun Ye
2AM and 2PM who have become our new JYP family members…congratulations! As always I’ll be looking forward to your great performances^^

Ye Eun
AM who has much more to give them ‘this song’! Kkam-Kwon {*note:”Kkam” = “kkamchik” = cutie kwon} who stole my part keke Yoobin’s biggest fan Seul Oong, JYP’s very own “Nah Hoon-ah” {*note: legendary singer in Korea} Changmin-oppa, Jinwoon who is still scared of me keke I’m always thankful~keke 10 out of 10 points PM! Leader Jaebum who doesn’t know how to treat his sunbaes and whobaes properly {*note: don’t take it literally, it’s a joke} (do you still go to that shop keke) Junsu-oppa keke who’s still awkward, gentleman Khun, cheesy Wooyoung, Chansung who always works hard, Boston Ok-kkess! keke my ‘Ilsan’ family Junho! keke I thank you all~

So Hee
bright and nice 2AM [Scandal Kwonnie-oppa, Seul Oong-oppa, Changmin-oppa, Jinwoon-oppa] the funny 7 members of 10 out of 10 points 2PM [my sibling Jaebum-oppa, Chansung-oppa, Taek yeon-oppa, Junsu-oppa, Grandpa Khun, awkward Wooyung-oppa, Junho-oppa] always thankful to our JYP family ^^

Yoo Bin
2AM who only has ‘this song,’ so ‘what do i do’~ haha 100 out of 10 points 2PM congrats congrats on your debut~

Sun Mi
In the early morning 2AM! Jo kwon~~~~Kwonnie-oppa…we’re finally running together…let’s never fall..! I believe in you Jo Kwon~ you too Changmin-oppa have strength~because behind you their are 16 dongsengs who are always with you. .Jinwoon-oppa~you seem ‘empty’ these days ? I’ll be holding an eyeliner pencil waiting for you. Seul Oong~take care of your members…breakfast Seul Oong…

In the afternoon 2PM! Leader..?? Jay Jay Jay….’babo’ {*note:stupid}……..hohohohoho (to oppa, I also say slightly fighting^^) Arch Junsu-nim.~I read your ‘thanks to’…hoot! Taec~there are rumors going around how you and I are twins?? Lal-la-lal-la-la-lal-la~very pretty Khun-nim…dark horse or black hole? Wooyoung-nim, I still can’t figure out your true identity. Chansung-nim who doesn’t seem like the youngest, Junho-nim, who goes around performing in the rain alone…and~our cutie, lovely, pretty, hardworking Minjoo-unnie…Joo!!!

Our 17 siblings~~you don’t know how safe I feel when I’m with you guys…let’s create big news this year ^^….

Eniig unshihaar neeh goy sanagdaad baidiin. Seulong-ii helsen neeh huurhun
Jay sunmi 2 bas 2 biyendee slightly fighting ntr. Kwon-ii heldeg 2nd kkab Kwon boduul Jay l ym shg bgaan LOL huurhun....

Jay

Бичлэгийн тоо : 2052

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Baby_boovip on Дав 3 сар 01, 2010 9:17 pm

ёоооооо
би бүр энэ бүxнийг тэсэxгүйнээ Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
манай xэдийг буруутгаад байгаа xоттэст гээд өөрсдийгөө нэрлэж байсан xэдэн юмнуудыг очоод зодмоор ч юм шиг дүргүй xүрчлээ Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
бүр xичээлдээ ч зүгээр ч сууж чадаxгүй байдаг болчлоо
миний xүссэнээр болдог байсан бол цаг xугацааг буцаагаад xуучин xэвэнд нь байлгамаар байна Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Жэй ч тэр нөгөө 6-гаа xуучинаар нь байлгамаар байна. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Baby_boovip

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Baby_boovip on Дав 3 сар 01, 2010 9:19 pm

энэ одоо яаж байгаа юм бээээээээ
мөн сайxан xуцваа
өөрсдөө манай xэдийн оронд байсан бол яаx байсан бол доо
xүн гүтгэж, доош нь xийx дээ яасан ч сайн юмбдээ

Baby_boovip

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  sena on Мяг 3 сар 02, 2010 7:27 pm

ene buur arai heterlee korea fanuud tenegteed bdgiinshd heleh ug oldohgui bnaa ingej arai ch blohguishd umnu ni durtai bsan bj odoo durgui bla gd ted narlu hamag zuiliig chihne gdeg tusalj chadahgui bol gai bolbolgui baimaaar

sena

Бичлэгийн тоо : 1892

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  sena on Мяг 3 сар 02, 2010 10:15 pm

bi say gadadad bdag nzaasaa muu medee sonsloo denduu muu arai ch dee gj helmeer bna
http://video.nate.com/211002229

eniig uzeerei khuniig ingej ad uzeh gj ene nevtruuleg bish uur hoorondoo yarij bga junsu taec woodong chan junho arai ch dee bi odoo zavgui bga uchraas delgerenguig uulzaltan deer

sena

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  nami94 on Лха 3 сар 03, 2010 6:04 pm

ene video odo yajagn bol khun yasiin ygd bn aaaaaaaaaaaaa???????????????????????????????????

nami94

Бичлэгийн тоо : 84

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  sena on Лха 3 сар 03, 2010 8:26 pm

khuniig aimar ad uzej bgaz dee yu ch yarihgui tegsnee junho chansungnii chihend yum shivneel suuld ni junho khunii sandliig tatdag suuld ni khun shiree tusheed bi nzaasa bs zunduu yum duulsaan bi ter medeenuudiig sonsood shuud shockond orson wooyoung junsu junho chansung taecyeon buur arai ch dee gj helmeer unen itgemeergui naad bichlegee sain uzeel bgarai ugnuudiig ni ch sain har

sena

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Лха 3 сар 03, 2010 9:56 pm

ene bichlegiig yaj uzhiiin bee garku bhiin youtube-d bnuu

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  lovely on Лха 3 сар 03, 2010 10:05 pm

Jay бичсэн:ene bichlegiig yaj uzhiiin bee garku bhiin youtube-d bnuu
blog dr urankhaiket tawitsan ble setgegdelvvd dynd l bsan bx youtube.n

lovely

Бичлэгийн тоо : 62
Байрлал : UB, 13

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  sena on Баа 3 сар 05, 2010 8:49 pm

za za humuusee bi ih bodloo bugdeeree 2pmdee sain bsaar ch mun demjih bolnoo odoo ymar ch zuild itgemeergui bna

sena

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  rei on Ням 3 сар 07, 2010 12:02 am

Baby_boovip бичсэн:ёоооооо
би бүр энэ бүxнийг тэсэxгүйнээ Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
манай xэдийг буруутгаад байгаа xоттэст гээд өөрсдийгөө нэрлэж байсан xэдэн юмнуудыг очоод зодмоор ч юм шиг дүргүй xүрчлээ Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
бүр xичээлдээ ч зүгээр ч сууж чадаxгүй байдаг болчлоо
миний xүссэнээр болдог байсан бол цаг xугацааг буцаагаад xуучин xэвэнд нь байлгамаар байна Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Жэй ч тэр нөгөө 6-гаа xуучинаар нь байлгамаар байна. Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
yun hicheel hiih bi bol zuer odort hicheel der utsar net orool bj bdag bolsiishd tend jinken amidral ornoj bhad bi yaj t1 yum shig bagshin helsnig bicheed suuj bhav dee Very Happy

rei

Бичлэгийн тоо : 9
Байрлал : odor n nar tusj shono n sar gardag gazar..

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  khun on Лха 3 сар 31, 2010 12:57 am

Hey нөгөө уралдаан нтр юу болсон бэ? Ялагч нтр тодруулсиймуу? Блогтоо ирсэн бүтээлүүдийг тавьж санал хураана гэсэн юу боловоо? Дараагийн уралдаан гэж бүр болисонуу? Question

khun

Бичлэгийн тоо : 703

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Баа 4 сар 02, 2010 12:23 am

Дээр нэг иймэрхүү мэдээ уншиж байсийн. Нэг урлаг судалдаг хүний гаргасан загвар юм гэсэн. Өөрийнхөө ойлгосоныг найруулаад бичлээ.
Fan-Star-Agancy
Monther-Son-Father
Hottest-2PM-JYPE

Хүүхэд аавынхаа зааж сургасаны дагуу амьдралд хөл тавихад ээж нь тэднийг үргэлж дэмжиж тусалсаар байдаг.Учир нь аав хичнээн дэмжсэн ч ээж байхгүй бол тэд оргилд хүрж чадахгүй. Энэ айлын 7 хүүхдүүд нэг оргил өөд гарахын тулд хамтдаа мацсаар хамгийн том даваагаа давж чаддаг. Том ах нь хойноо үлдээсэн зүйл рүүгээ эргэж ганц ч хараагүйн гайгаар тэднийг шулуун замдаа ороод явж байхад том ахын үлдээсэн зүйлийг хэн нэгэн аваад араас нь шидчихдэг.Тэд тоолгүй нэг алхсан, уучлал хүсээд нэг алхсан, тэвчээр заагаад 1 алхсан, найдлага тавиад дахиад нэг алхахад тэдний бэхэлгээ суларч байгааг анзаардаг. Ах нь дүү нарынхаа төлөө олсоо тасалахаар шийдсэн. Гэтэл аав нь олсыг нь таслаад том хүүгээ өндөрөөс унагаачихдаг харин ээж нь ирнэ гэж найдаад хүлээгээд үлдсэн. Аав үргэлж л "тэр өөрийгөө хийсэн зүйлээ ухаараад араас хүрээд ирнээ" гэж худлаа сайхан үгээр ээжийг хуурдаг бас хүүхдүүдээ ээжтэйгээ ярилцахыг хориглодог байв. Ээж хүлээгээл байдаг нэг өдөр том хүү нь хэзээ ч иргэж ирэхгүй гэдгийг сонсоод хамаг уураа аавд гаргахад аав бүх хэргийг бусад хүүхдүүддээ чихдэг.Удалгүй тэд гэр бүлээрээ хурал хийхэд бусад 6 хүүхэд нь дахиж ахтайгаа хамт үргэлжлүүлэн явж чадахгүй учир түүнийг бүр мөсөн явахыг хүлээн зөвшөөрж байна гэж хэлдэг. Ээж үүнд их уурлаж бусад 6-н хүүхдээсээ татгалзахад хүрдэг.Үүний гол шалтгаан нь аав хүүхдүүдийнхээ асуудлыг хэзээ ч ээжтэй нь зөвлөлцөлгүй ганцаараа шийдсэнд байгаа юм. Мөн ээжийн ойлгож авсан нэг зүйл бол "хүүхдүүд үргэлж аавынхаа талд байдаг" гэж. Яагаад гэвэл аав нь илүү их эрх мэдэлтэй үүгээрээ далимдуулж хүүхдүүдээ дарамталдаг. Хүүхдүүд аавынхаа үгэнд ордогын учир нь тэд амьдралд хөл тавих бэлтгэлийнхээ хугацаанд аавдаа дэндүү их өртэй болсон байдаг.Харин тэд энэ өрөө дарахын тулд ээждээ тавьсан өрөө ч анзааралгүй хичээж ажилсан байдаг. Аав нь зүгээр л эд хөрөнгө нэр алдрын төлөө хүүхдүүдээ ашигладаг тэр хүүхдүүдээ жинхэн гэр бүл гэж хэзээ ч харж байгаагүй учраас түүнд нэр хүндийнхээ төлөө нэг хүүгээ хаях юу ч биш юм . Гэтэл ээж хэзээ ч хүүхдээсээ өрөө нэхдэггүй тэр хүүхдүүд нь эв найрамдалтай элэг бүтэн хамтдаа явж л байвал болоо гэж боддог. Үнийг нь ойлгоогүй хүүхдүүддээ ээж нь дэндүү их гомдсон мөн одоо түүний хийж чадах зүйл үлдээгүй учраас л хаяад явсан.
Ээж нь үлдсэн хүүхдүүдэд нь ч гэсэн хичнээн хэцүү байгааг, үүнээс болж тэд ямар ч итгэлгүй болж, нэг нэгээрээ өшөө олон салаалан явж болохыг олж хараагүй нь харамсалтай.
Хамгийн сонин нь ээж аав хоёр нь бие биедээ хэзээ ч хайртай байгаагүй.

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  khun on Бям 4 сар 03, 2010 1:07 am

Халиунаадаа төрсөн өдрийн мэнд хүргий~ cheers Admin маань ойрд яагаад сураггүй байнаа~

khun

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Бям 4 сар 03, 2010 11:03 pm

Humuusee Mysoju-d Cinderella's sister sub-tai ortson bn.Uzetsgeegeerei

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Baby_boovip on Пүр 5 сар 13, 2010 8:53 pm

Hey guys Тик ток драма дээр НиКүн клубд бүжгэлдэг дээ, тэрний xойгуур нь явдаг дууг-н олмоор байна, xайгаад xайгаад олдоxгүй байнөө тэгээд надаа нэг туслаxгүй биз? Энд дууны үг нь нэг иймэрxүү, "I wanna dance into the sun in the morning light, you're the only one, and your begging me that it has just begun, will take me through till the dawn has come"~ xэний дуу юм болдоо? Мэддэг xүн байна уу???

Baby_boovip

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Лха 5 сар 26, 2010 12:18 am

Mongoliin haluuhanuud haichtsiin beee???

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  khun on Лха 5 сар 26, 2010 1:59 am

Гүй ээ харин тиймээ~Гайхаад л байхийн~ scratch

khun

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Baby_boovip on Лха 5 сар 26, 2010 4:30 pm

байна~
xүн амьтан байxгүй болxоор тэгээд уйтгартайм байншт~

Baby_boovip

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Мяг 6 сар 01, 2010 3:09 am

Hottest days of year boljiin.Tsumuuruu forumdaa joohon haluutsiildaa keke.

Tempetation of angel deer toglodog esreg duriin zaluu end laajiinaa.Nee zaluud neg heseg setgel aldarj yvlaa Eniig zaaval uzeerei.

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  khun on Лха 6 сар 02, 2010 12:17 am

Whoa~AAA дээр 10/10...Лаг дуулж байна шд~Бас тэр бүжгийн хөдөлгөөн нь...Тэр кинон дээрээ нээх со харагдаад байсан ингээд дуулж байгаа нтрийг нь харсан чинь санаа бодол өөрчлөгдчихлөө~kkk

khun

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Jay on Баа 6 сар 04, 2010 2:31 pm

Naad zaluu chn nadad aimar taalagdaad bgaaa.

Jay

Эхэнд оч Go down

Шинэ сэдэв оруулах  Sponsored content

Sponsored content

Эхэнд оч Go down

Хуудас 2 (нийт 40) Previous  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Next

Өмнөх сэдвийг харах Дараачийн сэдвийг харах Эхэнд оч

Permissions in this forum:
Та энэ хэлэлцүүлэгийн сэдвүүдэд хариулж чадахгүй